Alfa gaat dit jaar de klanttevredenheid meten
3 januari 2022 | Door: Monique Sneep
Een 7,9, zeg maar een 8-. Dat cijfer gaven klanten aan Alfa bij het klanttevredenheidsonderzoek van afgelopen jaar.
Alle klanten krijgen dit jaar de mogelijkheid hun mening over Alfa te geven door middel van een enquête.
De klant staat voor ons op nummer één. Wij helpen je graag om het beste uit jouw onderneming te halen. Daarom is de feedback van klanten hierin voor ons van essentieel belang. Zo kunnen wij vaststellen hoe tevreden je bent, waar je behoefte aan hebt en hoe we de relatie met jou in de toekomst kunnen verbeteren. De persoonlijke link ontvang je per e-mail.
Onderzoeksbureau Statisfact zal gedurende dit jaar dit onderzoek namens Alfa uitvoeren.
Elke klant ontvangt dit jaar eenmalig een e-mail met daarin de link naar het klanttevredenheidsonderzoek. Wij stellen het zeer op prijs als je hier tien minuten de tijd voor wilt nemen. Natuurlijk kun je ons altijd telefonisch of per e-mail benaderen als je jouw ervaringen met Alfa persoonlijk wilt bespreken.