​Het inspireert mij om ondernemers verder te helpen bij het realiseren van hun ambities, daarbij kijkend naar wie de ondernemer achter de cijfers is. Ik ben enthousiast, energiek en realistisch.


Recente artikelen van Erik

Op jacht naar de vergeten miljarden in de economie met het Leefstijl Expertise Centrum

Op jacht naar de vergeten miljarden in de economie met het Leefstijl Expertise Centrum

23 maart 2021

Meer aandacht voor gezond leven kan het verzuim in het bedrijfsleven spectaculair omlaag brengen. Een interview met Geert van Dijk, eigenaar van het Leefstijl Expertise Centrum.

Save the date: Maatschappelijk relevant ondernemen 2025

Save the date: Maatschappelijk relevant ondernemen 2025

18 juli 2019

Op donderdag 10 oktober - Dag van de Duurzaamheid- organiseren wij de bijeenkomst 'Maatschappelijk relevant ondernemen 2025' in het Schaffelaartheater in Barneveld. Dit event organiseren we samen met de Alfa kantoren Amersfoort-Nijkerk en Bennekom.

Testo, een onbekende naam die je elke dag tegen komt

Testo, een onbekende naam die je elke dag tegen komt

5 november 2018

Het is geen naam die bij de gemiddelde Nederlander een belletje doet rinkelen. En toch komt de consument een paar keer op een dag wel in aanraking met producten van Testo. Het bedrijf is ‘wereldmarktleider in meettechnologie’, staat er trots op de website. Een van de 34 dochterondernemingen van de Duitse fabrikant staat in Almere.

Ondernemerspeloton trotseert hitte in 100 km wielertocht

Ondernemerspeloton trotseert hitte in 100 km wielertocht

12 juni 2018

Op donderdag 7 juni vond de Alfa's masterclass Dutch Food Valley Cycling Team plaats. Alfa Barneveld, Bennekom en Amersfoort-Nijkerk organiseerden deze wielertocht van 105 km in samenwerking met het Dutch Food Valley Cycling Team. Een peloton van 40 wielrennende ondernemers en ondernemende wielrenners trotseerden deze dag de hitte tijdens een prachtige tocht van 105 kilometer, dwars door de FoodValley-regio.

Ondernemer van de maand: Holland Jersey

Ondernemer van de maand: Holland Jersey

4 juni 2018

Sinds vorig jaar staan er opvallende zwarte pakken melk en yoghurt bij Albert Heijn in het schap. ‘Holland Jersey’ heet het merk in duidelijk contrasterende pakken. De melk is afkomstig van Jersey koeien. Het is melk met meer proteïnen, vet en nog een paar andere bestanddelen. “We maken een goede groei door”, kan marketingmanager Toon Branbergen de balans van het eerste jaar opmaken.