Banner

Alfa Werkgever Support Pakket

18 mei 2021 | Door:  Jan Mourik

Als Alfa zijn wij ons bewust van de impact van Corona op het bedrijfsleven. Elke ondernemer voelt in meer of mindere mate de effecten van de pandemie en ook jij hebt ongetwijfeld vragen of onzekerheden die voortkomen uit de coronacrisis. Bijvoorbeeld over hoe ik mijn medewerkers vast kan houden wanneer na Corona alles weer open gaat? Hoe weet ik of ik de juiste medewerkers aanneem omdat ik mij op nieuwe markten of diensten ben gaan richten? Ik moet helaas gaan afbouwen maar hoe pak ik dat aan?

Alfa Werkgevers Support Pakket: steun bij het vormgeven van jouw beleid en toekomst

Het Alfa Werkgevers Support Pakket helpt jou hierbij. Wat dat inhoudt? Een goed gesprek over ondernemen na Corona. Dat doen we ‘to the point’ en op een manier die dicht bij jouw praktijk staat. Onze bevindingen delen we in een adviesrapport dat we vervolgens graag vrijblijvend met je bespreken.

Wat levert je dit dan op? Het supportpakket helpt je bij het vormgeven van jouw beleid en toekomst, zodat niet de omstandigheden, maar jijzelf aan de knoppen zit. Leren van gisteren, nadenken over morgen maar vandaag handelen. Wij hebben expertise in huis om je hierin te ondersteunen, te ontzorgen en te helpen om ambities en plannen te realiseren, nu tot actie over te gaan en goede keuzes te maken.

Alfa helpt

Geïnteresseerd? Neem dan contact op met jouw contactpersoon van Alfa. Die vertelt je meer over de mogelijkheden. Een afspraak is zó gemaakt.

Interesse? Neem contact met mij op!

Jan Mourik

Jan Mourik

Senior personeelsadviseur

088 2532069 | jmourik@alfa.nl


Meer over Jan